2009. február 6., péntek

Tavaszias péntek délelőtt:)

A hétfői nagy lelkesedésem egy picit lelohadt ahogy teltek a napok, de remek ez az időjárás, mindent rá lehet fogni. Nyűgösséget, fejfájást, idegességet, szóval ez direkt így van kitalálva:)
Példának okáért, ma süt a nap, tavaszias a hangulatom, szokás szerint mosolygok és teszek-veszek a lakásban, mondhatnám örömmel, jókedvvel.
A jókedv kizárólag a tevés-vevésre vonatkozik, mert ha mélyenszántó gondolatokat kapok elő, oda a jókedvem. Megoldás? Nem szedegem elő a szántós gondolatokat, hanem maradok a félbamba-mosolygós-tevés-vevésnél:)
Tegnap esti felfedezés, amolyan "tudtam én ezt", hogy lehetőleg kerülni kell a szomorú, folyton kesergő emberek társaságát, mert éreztem ahogy látványosan vállaim megereszkedtek, bús képet raktam fel akaratlanul, néztem ki a fejemből és alig vártam hazaérjek. Ennyit egy lányos estéről, amelyre vígan készültem, hogy na most aztán, ereszdelahajamat s hát ez lett a vége. Nevezetesen fáradtan hazajöttem, fél egykor ettem mint az eszement, elszívtam egy cigit, bekapcsoltam a tévét, és 10 perc múlva aludtam:) Izgalmas, nem?:))
Óvakodni az energiavámpíroktól! Mondták nekem is, mondom én is, teljes meggyőződéssel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése